معرفی چند نهال گردو برای باردهی تجاری
نوشته شده توسط : زهرا

معرفی چند نهال گردو برای باردهی تجاری

یکی از مهم ترین مسائل برای احداث باغات انتخاب نهال گردویی است که بتواند بار تجاری را نصیب تمامی باغداران کند.سعی داریم در این مقاله چند نهال گردو تجاری که باردهی آن بصورت اقتصادی است را به شما معرفی کنیم.

نهال گردوهای چندلر-فرنور-اسرائیلی-انواع نهال گردوهای پیوندی و ژنوتیپ برتر دارای باردهی بصورت تجاری هستند که می تواند باغداران را با باردهی که دارند خوشحال کنند.

علاوه بر میزان باردهی که این ارقام دارند کیفیت بسیار مطلوبی را از خود نشان میدهند.هر نهال گردو در یکسری شرایط بهتر رشد می کنند باید علاوه بر در نظر گرفتن شرایط اقلیمی برای انتخاب نهال گردو میزان باردهی هر نهال را نیز بدانید تا بار بسیار بالایی را نصیب باغداران کند.

نهال گردو چندلر و فرنور از ارقام مقاوم با باردهی بسیار بالا هستند که از سال های پنجم به بعد باردهی آنها بیشتر می شود.هر چه سن آنها بالا تر میرود باردهی نیز بیشتر می شود.

نهال گردو اسرائیلی و کانادایی دو رقم از نهال گردوهای بسیار پربازده می باشد که دارای باردهی بسیار خوبی هستند می توانند در شرایط سرد و معتدل خوب رشد کنند.

نهال گردو پیوندی از ارقام اصلاح شده می باشد که میزان باردهی خیلی بیشتری نسبت به ارقام معمولی دارند می توانید به عنوان یکی از بهترین رقم ها از اینها برای کاشت استفاده کنید.

گردو یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و مفید است که بسیاری از باغداران برای سرمایه گذاری بدلیل فروش خیلی خوبی که گردو دارد روی آن حساب می کنند.گردو دارای میزان زیادی امگا3 و آنتی اکسیدان می باشد که برای مغز و قلب بسیار عالی است.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو در کرج





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , قیمت نهال گردو , نهال گردو در کرج , خرید نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: